maandag, november 08, 2004

(Ne) Engelbert heeft gedownload en onthield:

Comets on Fire: Comets on Fire
Woehoe! Deze plaat klinkt als iets van AC/DC op vinyl langs een koptelefoon terug opgenomen en dan op plaat gebrand. Angus Yung geneukt door The Cramps. Lekker kinky dus!

Esplendor Geometrico: Kosmo Kino
wist totaal niet van wat dit kwam, hoe het tussen mijn downloads terecht gekomen is, of wie of wat er ook maar achter mag zitten Deze en deze site vertelde me alleszins al iets meer. Maar ik kan u in elk geval zeggen dat ik het fantastisch vind. Een soort vuile en vette ‘dansbare’ industrial. Echte old-school industrial dan wel, maar iets dat ook de fans van Black Dice, of het gehele Fat Cat label zeker zullen appreciëren.

Rolling Stones: Beggars Banquet
Ja ik geef het toe, ‘k word oud. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik dit een subliem album vind. Alleen de opener Sympathy for the Devil geeft me reeds dat hoe-groot-op-de-wereld gevoel dat de rekening aan uppers hier ten huize Mausmatte sterk doet dalen. Zelfs de nakende amputatie van twee benen en evenveel hersenhelften lijkt een kleinigheidje na beluistering van deze plaat.

Dresden Dolls: Dresden Dolls
Don’t believe the hype. Het relatieve hitje, maar ondertussen door Radio 1 ook al compleet verneukte, Coin-operated Boy is best nog leuk. Maar het cabaretdecor blijkt toch net iets te flets om te imponeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten