zondag, augustus 21, 2005

(Re) Week 33

gepikt van de Subjectivisten: een wekelijks lijstje!

dEUS: Pocket Revolution
Soms vind ik het jammer dat CD's voor hun release lekken, de magie van het wachten, van de hype gaat erdoor verloren. Maar de CD zelf is zeker geen tegenvaller; vooral de Afghan-Whigs-achtige opener is groots. Niet hun beste album, maar volgens mij toch beter dan de voorganger.

Of Montreal: Sunlandic Twin (Polyvinyl)
Al een tijdje uit, maar ik kan het gewoon niet laten dit plaatje te draaien, vooral “wraith Pinned to the Mist and Other Games” is echt het perfecte zomerplaatje: "let's pretend we don't excist, let's pretend we're in Antartica". Ik denk dat het nooit nog uit mijn hoofd gaat.

Kevin Blechdom: Eat My Heart Out (chicks on speed)
Ik dacht dat die man alleen maar serieuze elektronica maakte! verkeerd gedacht blijkbaar. Op deze plaat enkel super poppy slagerachtige nummertjes met de Chicks on Speed op zang. Leuk, Leuk, Leuk!

Oxford Collapse: A Good Ground (kanine records)
Iets tussen Pavement en Franz Ferdinand? Iets te rommelig om echt fantastisch te zijn, maar zeker toch een leuk plaatje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten